Dotazník

Rozšířit nabídku, kterých úchytek?
Počet hlasů: 633

Dotazník

Platbu Twisto
Počet hlasů: 98

Doprava a platba

ČESKÁ REPUBLIKA

Doprava 
  • Osobní odběr Pávovská 80, Jihlava - ZDARMA 
  • Doručení kurýrem GLS - od 0-140 Kč (dle celkové částky objednávky) 
  • Doručení kurýrem DPD - od 0-150 Kč (dle celkové částky objednávky)
  • Osobní odběr DPD Parcelshop - od 0-190 Kč (dle celkové částky objednávky)
  • Doporučení kurýrem Geis - od 0-199 Kč (dle celkové částky objednávky)
  • Externím přepravcem - 1.200Kč (pouze pro plošný materiál)

 

Doprava nad 5.000 Kč ZDARMA (neplatí pro plošný materiál)

Platba
  • Hotově/kartou na prodejně - ZDARMA 
  • Převodem - ZDARMA 
  • Online platby včetně karty - ZDARMA 
  • Hotově na výdejním místě DPD Parcelshop - 0 Kč
  • Dobírka - hotově/kartou u kurýra - 30 Kč 

 


SLOVENSKO a ostatní země EU

Doprava 
  • GLS - 0-15 EUR (dle celkové částky objednávky)

 

Platba
  • Převodem - ZDARMA 
  • Online platby včetně karty - ZDARMA 

 


POSTUP PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ DOPRAVCEM

Produkty pečlivě a s láskou balíme, ale i tak se může stát, že k vám dorazí poškozené, dorazí něco jiného nebo nedorazí vůbec, a to například vinou dopravce. Abychom vám mohli zaslat zboží znovu a reklamace od dopravce nám byla uznána, přinášíme vám souhrn nutných kroků pro takové situace.

CO DĚLAT, JE-LI ZÁSILKA NEBO JEJÍ ČÁST MECHANICKY POŠKOZENA?

Vy jako kupující jste povinni si zboží ihned při převzetí od dopravce nebo na odběrných místech zkontrolovat, zda není poškozeno (krabice není poškozená, nálepky nejsou odtrženy apod.). Pokud na místě zjistíte, že poškozeno je, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti na e-mailem na objednavky@vseprotruhlare.cz. Následně Vás budeme kontaktovat pro odeslání náhradního zboží.

CO DĚLAT, ZJISTÍTE-LI POŠKOZENÍ ZÁSILKY AŽ PO ODJEZDU DOPRAVCE?

GLS: Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, kontaktujte do 3 pracovních dnů od doručení GLS na internetových stránkách. Následně vás bude kontaktovat GLS se se sepsáním zápisu o škodě. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. O podání reklamace nás prosím neprodleně informujte e-mailem. Následně se vám ozveme s dalším postupem.

DPD: Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, kontaktujte nás do 3 pracovních dnů od doručení. Reklamaci u DPD za Vás vyřídíme my. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. Kontaktujte nás na e-mail prodejna@gardners.cz.

Externí přepravce (plošný materiál): Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, tak bohužel zásilku již nelze reklamovat. Zásilku je nutno reklamovat ještě za přítomnosti přepravce. Pozdější uznání reklamace není možné

 

 


Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.